niedziela, 11 stycznia 2009

Radni grają dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Dziś odbywa się XVII finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To wspaniała inicjatywa. Dzięki pomysłowi Jurka Owsiaka wiele dzieci otrzymało pomoc. Co roku jedna z pierwszych niedziel to wielkie święto. Koncerty, licytacje oraz największa kwesta w kraju. Takiej imprezy nie ma nigdzie indziej w Europie.

Wczoraj dla Orkiestry zagrali łódzcy radni. Już drugi raz, z inicjatywy członków Młodzieżowej Rady Miejskiej w Łodzi, został rozegrany mecz w piłkę halową między reprezentacjami Młodzieżowej Rady Miejskiej a "dorosłymi" radnymi. I po raz drugi wygrali radni Rady Miejskiej. Przyznam, że jest to niespodzianka. Sądziłem, że po zeszłorocznym zwycięstwie radnych, w tym roku wygrają młodzieżowi radni i będę miał okazję wręczyć im Puchar Przewodniczącego Rady Miejskiej. Tym bardziej byłem przekonany, ponieważ niedawno odbywały się wybory do Młodzieżowej Rady i wystąpił nowy skład. Ale to naszym młodym kolegom nie pomogło i to nam udało się wygrać. Pewnie to nie przypadek, ponieważ łódzka Rada Miejska ma bardzo dobrą drużynę, która ma na swoim koncie wiele zwycięstw. Jak widać nasi radni sprawdzają się nie tylko w dyskusjach na sesjach czy w pracy w komisjach.

Nasz mecz, który był dla mnie także osobistą satysfakcją (grałem na bramce - choć przyznam, że nie miałem wiele pracy ze względu na jakość naszej obrony), to niewielki wkład we wspaniałą inicjatywę Jurka Owsiaka. Mam nadzieję, że pieniądze zebrane podczas meczu pomogą dzieciakom, bo to dla nich graliśmy. Chciałbym w tym miejscu podziękować moim młodszym kolegom z Młodzieżowej Rady za pomysł z meczem. Mam nadzieję, że za rok znów się spotkamy. A wszystko dla Orkiestry i dzieciaków!

Brak komentarzy: