czwartek, 8 stycznia 2009

List otwarty do prezydenta Łodzi Jerzego Kropiwnickiego

W dniu dzisiejszym skierowałem do prezydenta Łodzi Jerzego Kropiwnickiego list otwarty, w związku z listem otwartym jaki skierował wczoraj do mnie prezydent miasta.

Oto treść listu:

"Szanowny Panie Prezydencie,

Z przykrością przeczytałem i zapoznałem się z treścią Pańskiego wczorajszego listu otwartego skierowanego do mnie, jako Przewodniczącego Rady Miejskiej w Łodzi.

Nie jestem zwolennikiem spiskowej teorii dziejów i dlatego nie będę odnosił się do niemerytorycznej części Pańskiego pisma.

Będąc radnym, a w szczególności Przewodniczącym Rady Miejskiej w Łodzi, moim obowiązkiem jest dbałość, aby organ wykonawczy łódzkiego samorządu wykonywał uchwały organu uchwałodawczego. Nikt, ani nic nie może zwolnić mnie od tego obowiązku. Dlatego też, złożyłem do Pana Prezydenta interpelację w sprawie niewykonania uchwały Rady Miejskiej w Łodzi dotyczącej przygotowania i przedstawienia do akceptacji Radzie Miejskiej strategii rozwoju, modernizacji i poprawy atrakcyjności zbiorowej komunikacji miejskiej oraz transportu drogowego w Łodzi na lata 2009 – 2016.

Z poważaniem

Tomasz Kacprzak"



List w pliku (.pdf) znajduje się także pod adresem: http://www.kacprzak.platforma.org/list_otwarty.pdf

Brak komentarzy: