sobota, 11 października 2014

Ratujemy Park "U źródeł Olechówki" przed podziałem

12 września 2014 r. napisałem interpelację do Prezydent Łodzi Hanny Zdanowskiej ws. budowy osiedla mieszkaniowego w parku "U źródeł Olechówki". Otrzymałem odpowiedź: prywatny inwestor ma takie plany. Istnieje zagrożenie, że Park zostanie podzielony osiedlem mieszkaniowym (budowanym na prywatnym gruncie). Droga dojazdowa do osiedla, według planów inwestora, ma przebiegać przez miejską, parkową działkę (!) Takie rozwiązanie zostało negatywnie zaopiniowane przez Zarząd Zieleni Miejskiej. Do 8 grudnia 2014 r. postępowanie ws. wydania warunków zabudowy zostało wstrzymane. Ale po tej dacie urzędnicy będą musieli podjąć decyzję.
 
Jestem przekonany, że jedynym skutecznym rozwiązaniem zachowującym integralność Parku jest zamiana nieruchomości Miasta z inwestorem. Wówczas cały teren będzie należał do Łodzi, dzięki czemu Park będzie mógł się rozwijać.
 
Przygotowałem apel do Prezydent Łodzi Hanny Zdanowskiej w tej sprawie. Proszę podpisujcie! Dzięki zaangażowaniu łodzian będziemy w stanie uratować Park przed podziałem!
 
Na Facebook istnieje specjalna strona poświęcona akcji: Ratujemy Park "U źródeł Olechówki" przed podziałem.
 
Pod tym linkiem znajdziecie wszystkie dokumenty dotyczące budowy osiedla i apelu o zamianę nieruchomości.
 
W razie pytań - piszcie: t.kacprzak@uml.lodz.pl
 
 

Brak komentarzy: