piątek, 15 stycznia 2010

Dlaczego w niedzielę pójdę na referendum i oddam głos za odwołaniem prezydenta Łodzi Jerzego Kropiwnickiego...

W najbliższą niedzielę, 17 stycznia odbędzie się referendum w sprawie odwołania Prezydenta Łodzi Jerzego Kropiwnickiego. Na referendum oczywiście idę - to w końcu moje prawo, ale i obywatelski obowiązek!

W niedzielę zagłosuję za odwołaniem Jerzego Kropiwnickiego z funkcji Prezydenta Miasta. Dlaczego?
Łódź to piękne miasto i zasługuje na dobrego gospodarza. Takiego, który zajmie się rozwiązywaniem prawdziwych problemów naszego miasta, a nie sprawami zastępczymi. Zarzutów jest wiele i od dawna o nich głośno mówiłem. Najważniejsze to: arogancja władzy i bizantyjski sposób jej wykonywania ("trony", czapki, szarfy...), zbyt częste wyjazdy zagraniczne, chaos w komunikacji miejskiej, brak koordynacji remontów ulic, zaniedbana ulica Piotrkowska, odwołanie w "referendum" dyrektora Teatru Nowego Zbigniewa Brzozy i ... wszechobecny brud w mieście !

Pójdźmy na referendum ! Nie pozwólmy innym zadecydować bez nas o przyszłości naszego Miasta !!!

6 komentarzy:

krysia pisze...

pod petycją o zwołanie referendum, owszem, podpisałam się, bo zwolenniczką prezydenta nie jestem.
Jednak po tym, co zobaczyłam na ostatnich 3 sesjach rady miejskiej poważnie się zastanawiam nad tym czy iść i oddać nieważny głos, nie iść, czy zagłosować za prezydentem.

Państwa zachowanie (zamieszczanie na śledziku linków dot. Franka Gehry'ego - żałosne!, granie w skoki narciarskie - sesja dot. ŁKSu, robienie zdjęć komórką, odbieranie telefonów, gdy z mównicy ktoś prezentuje projekt, nad którym macie za chwilę debatować - a potem mówicie, że za mało o nim wiecie, trzeba było słuchać) obrażało nie tylko osoby przebywające na sali, ale też mnie, młodego wyborcę, na którego przecież stawia Platforma. Jestem zniesmaczona.

Szczyt jednak osiągnęła państwa młodzieżówka, śpiewająca zabieranemu przez pogotowie prezydentowi "ta ostatnia niedziela". Żałosne i przerażające. Tak właśnie przedstawiają się przyszli członkowie PO? Wiem na kogo nie głosować.

Pomijam fakt tego co robicie z CŁC. Skandal, skandal, skandal! My nie jesteśmy głupi, Panie Przewodniczący. Młodzi, inteligentni ludzie, na których stawia Platforma, mają rozum i widzą co się dzieje.

Jeśli nie dostaniemy ESK 2016, a na to się zapowiada, będziecie mogli sobie państwo pogratulować. My, młodzi, nie omieszkamy państwu podziękować. A jak już to zrobimy wsiądziemy w super szybki pociąg do Warszawy.

To co robicie, to nie dbanie o miasto, a czyste politykierstwo!

Pozdrawiam serdecznie, Panie Przewodniczący.

krysia pisze...

dodam tylko jeszcze, że link dot. Franka Gehry'ego zamieścił Pan PODCZAS przewodniczenia sesji rady miejskiej.

Unknown pisze...

"Łódź to piękne miasto..." i nie zasługuje na marnowanie pięniedzy publicznych na podobną farsę.
Odwołanie Prezydenta tuż przed końcem jego kadencji mija się z celem, byłabym w stanie zrozumiec to działanie 2 lata temu.

A co się z ta sprawą wiąże, dlaczego nikt nie mówi wszem i wobec, że odwołanie Prezydenta jest równoznaczne ze zmianą wszystkich szefów wydziałów UM i odszkodowaniami dla dotychczasowych.

Ja się pytam skąd Łódź ma na to finanse i dlaczego za te pieniądze nie remenotowac ulic, bodowac domów. Bo de facto są to pieniądze wyrzucone w błoto Panie Przewodniczący i temu nie da się zaprzeczyc.

Chaos jaki zapanuje w mieście jesli Komisarz przejmie stanowisko mam nadzieje ze wszystkim da się we znaki i mieszkańcy raz na zawsze zrozumieją kto tak naprawdę działa na szkodę tego miasta.

dziamdziak pisze...

Co za bzdura, pełna kompromitacja. Jak można tak marnować pieniądze, żałosne, aż brak mi słów. Ciężko uwierzyć, że PO, partia, w której do tej pory pokładałam nadzieje tak stacza się na samo dno. Masakra. Pójdę na referendum i zagłosuje za odwołaniem, ale rady miasta. To wszystko, co mam do powiedzenia w tej sprawie.

Unknown pisze...

A teraz proszę Pana, Panie Przewodniczący, o wyjaśnienie mi waszej środowej decyzji dotyczącej budżetu!
Jestem oburzona!
akcja zielone podwórka i kolejne biuro zamiast stadionu miejskiego i CŁC!? Skandal, proszę posłuchać jak to brzmi!? akcja zielone podwórka...
Remont szkół!? OK! Ale za 10 lat znów je trzeba będzie remontować, więc za co!? to Centrum mogło wygenerować środki na następne remonty!

Decyzja z 27.01 dot. budżetu jasno pokazała, że wszystko to, co działo się przed referendum było nieważne! Chodziło tylko o to, by dorwać się do władzy i rozpocząć kampanię! Nie obchodzi was to co się tu dzieję. W takim razie poproszę o ten super szybki pociąg do Warszawy! Mój głos straciliście.

z_łagiewnik pisze...

Panie Przewodniczący!
Rada Miasta to nie młodzieżówka PO. Pana zachowanie w trakcie sesji Rady jest godne ubolewania.
Wierzę, że łodzianie, którzy głosowali na Was w ostatnich wyborach (mnie i mojej rodziny też to dotyczy) ponownie zastanowią się nad tym wyborem.
Moim zdaniem Rada Miasta nie potrzebuje polityki przez małe "p" jaką reprezentujecie panowie - przez małe "p". Rada Miasta to miejsce dla ludzi, którzy w swoim zawodowym życiu udowodnili że coś potrafią i że potrafią poprowadzić do sukcesu działania pod swoim kierownictwem. Politycy obrzydzili ludziom udział w wyborach zarówno po stronie czynnej jak i biernej. Czas na to by Was pożegnać. Czas na to by w Radzie Miasta zasiedli ludzie którzy nie będą się bali głosować jak im sumienie dyktuje i jak wyborcy od nich oczekują. Pan radny Godson wprost napisał do mnie, że nie mógł głosować tak jak chcieli wyborcy i jak on chciał bo bał się że go wyrzucicie z partii. Dzięki temu być może ostanie się w partii ale na pewno nie w Radzie Miasta. Osobiście dołożę wszelkich starań w tej sprawie.